maanantai 10. lokakuuta 2011

8 kertaa tunnustan



Kiitos ihanalle Lauralle ja Norkulle tästä jo monen blogit kiertäneestä tunnustuksesta. Tarkoituksena siis kertoa kahdeksan asiaa itsestään ja sen jälkeen haastaa kahdeksan bloggaajaa tekemään sama.

Tässä nyt 8 täysin satunnaista tunnustusta:

1. Olen joskus sanonut, etten ikinä mene päiväkotiin töihin. Tämä on nyt toinen vuoteni päiväkodissa ja olen harkinnut kouluttautuvani alalle. Tosin joka toinen päivä (ja yleensä maanantaisin) olen sitä mieltä, että rupean vain vapaaksi kirjailijaksi.

2. En juo kahvia!

3. Viihdyn harvoin baareissa. Mieluummin vietän vaikka perjantai-illankin käymällä jossain syömässä, tai tekemällä kotona pitsaa ja katsomalla elokuvia. En edes muista koska olen viimeksi käynyt missään baarissa.

4. Olen aika kranttu kirppiskirjoja kohtaan. En osta edes eurolla kiinnostavaa pokkaria, jos se on kulahtanut tavalla, josta en pidä. Haha. Luenkin aina omia pokkareita (koska niissä näkyy kaikki taitokset ym) hyvin varoen ja pelkään lainailla muille. Kovakantisten kanssa en ole ihan yhtä tarkka.

5. Olen tästä ehkä joskus maininnut, mutta olen maailman kovin stressaaja. Tälläkin hetkellä kärsin todella pahasta stressistä ja olen kärsinyt siitä jo pitkään. Vinkkejä stressittömään elämään otetaan vastaan!

6. En nuku jos on täysikuu. Olen harvoin edes tietoinen, koska täysikuu on, mutta tiedän sen siitä, kun olen kieppunut koko yön valveilla. Näin on aina ollut ja ilmeisesti tulee aina olemaankin.

7. Nuorempana en pitänyt sipseistä lähes ollenkaan, mutta söin kaikkea makeaa kuten suklaata paljon. Nykyään pidän vähemmän makeasta ja enemmän suolaisesta. Luojan kiitos en ole herkkä lihomaan!

8. Inhoan turhanpäiväistä valitusta ja itseni nolaamista.


Tunnus lähtee eteenpäin nyt viidelle: Luettuan Sannalle, Kolmannen linjan Miialle, Peikkoneidolle Uppoa hetkeen blogiin, Lukuhetkien Sonjalle ja Jossun lukupäiväkirjaan + 3, jotka haluavat tämän tästä napata!

6 kommenttia:

  1. Kiitos Katri, you made my day!:)

    Mussa on ihan samaa kirjanhankkijan vikaa: kulahtanutta en hyllyyni halua, enkä voisi ikinä kuvitella ostavani esimerkiksi kirjastoista poistomyynnistä kirjoja, koska niissä on ne rumat kirjastolaput:)

    VastaaPoista
  2. Sanoin aina, että menen päiväkotiin töihin. Sitten menin ja kaduin tuhannesti. Kaikki ne taudit ja moni muukin asia. Nyt kahdeksan kuukauden päiväkotityön loppumisesta on melkein puoli vuotta ja mun on välillä niin kamala ikävä sinne. Pitääköhän tässä nyt oikeasti ryhtyä lähihoitajaksi...

    VastaaPoista
  3. Sanna: Ole hyvä! <3

    Sonja: Kiva! Ja joo, en minäkään oikein lämpene noille kirjaston poistomyynneille tai muille vastaaville.

    Jaana: Ehkäpä! Kyllä minuakin viime vuonna vielä vähän sairaudet koitteli, mutta nyt huomaan olevani jo hieman immuunimpi. Ja riippuu myös päiväkodista, että missä viihtyy ;)

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon tunnustuksesta! Mä kirjoittelenkin varmaan omani vielä tämän illan aikana. :)

    Tuli tuosta ensimmäisestä kohdastasi mieleen, että mä joskus sanoin, etten kyllä varmana mene kirjaston lasten- ja nuortenosastolle töihin. :D No, kyllä ääni muuttui kellossa, kun olin harjoittelussa ja koulussakin ne lasten- ja nuortenkirjastotyön jutut alkoivat vaikuttaa mielenkiintoisille. :D

    VastaaPoista
  5. Jossu: Joskus sitä vain löytää itsensä juuri sieltä, mistä ei uskoisi. Toisaalta viihtymiseni päiväkodissa ei ole ihme, sillä olen aina tykännyt lapsista ja haaveillut amamtista opettajana (tosin esim lukiossa).

    Mutta ole hyvä vain! =)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi!

Kommenttisi tulee näkyviin heti hyväksymisen jälkeen. Kommentien hyväksyntä on käytössäni roskapostin estämiseksi. Pyrin vastaamaan kommentteihin mahdollisimman nopeasti.