lauantai 19. marraskuuta 2011

Poor old Jim's white as a ghost He's found the answer that we lost We're all weeping now, weeping because There ain't nothing we can do to protect you

Kuten uumoilinkin, tämä viikonloppu näyttää kuluvan sairastaessa ja sängyn pohjalla maatessa, viimeisen 24 tunnin aikana olen nukkunut 15 tuntia. Kakkukekkerit jäivät välistä, mutta onneksi kipeänä voi esim:

♥ lukea Jane Austenin Kasvattitytön tarinaa, sopivan hidastempoista tähän hitaaseen olotilaan
♥ katsoa Pottereita! Eilen katsoin Kuolemanvarjelusten osa 1 ja tänään vuorossa osa 2
♥ juoda litroittain teetä ja syödä irtokarkkeja

♥ kuunnella repeatilla tätä: 





Toivottavasti teidän viikonloput sujuvat vähän mukavammissa merkeissä ilman nenäliinakasoja ja vaihtoehtoisia flunssalääkkeitä.

2 kommenttia:

  1. Täällä mennään samoilla linjoilla. Mutta sairastelukin on ihan ok, kun on mukavaa puuhaa ympärillä. Minä lueskelen Perssonin palkittua Matkan pää -jännäriä ja juon myöskin teetä kupin toisensa jälkeen. Kohta katsastetaan leffa Neljä joulun yhdessä päivässä ja C.S.I. Las Vegasin kolmatta tuotantokauttakin on vielä muutama jakso jäljellä. (Ja tuotantokaudet neljä ja viisi löytyvät hyllystä valmiiksi). Joten kyllä tämä tästä:)

    VastaaPoista
  2. Minulle tämä on kolmas kerta, kun olen tässä kuussa sairaana, joten alkaa kyllä jo vähän tympiä. Vaikka kyllähän se tässä menee elokuvia katsellen.

    Pikaista paranemista sinulle ja minulle!

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi!

Kommenttisi tulee näkyviin heti hyväksymisen jälkeen. Kommentien hyväksyntä on käytössäni roskapostin estämiseksi. Pyrin vastaamaan kommentteihin mahdollisimman nopeasti.