keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Joululahjakirjoja



Jouluna saatujen lahjojen määrästä päätellen olen ollut ihan superkilttinä koko vuoden. Paketeista löytyi pari kirjaakin, joista toinen oli kovasti toivottu ja toinen iloinen yllätys. Poikaystävääkin lahjottiin kirjalla, joka varmaan päätyy myös minun luettavakseni. Lahjat oli ihan supereita, mutta koska paketeista ei yhtä kauan kaivattua juttua löytynyt (jonka varaan olin vähän laskenut...), niin kävinpä hakemassa sen sitten tiistaina itselleni ennen kuin matkasimme tänne maaseudun rauhaan. 

Pidemmittä löpinöittä siis lahjaksi sain:

♥ Augusten Burroughs - Mahdolliset sivuvaikutukset (!)
♥ Laura Gustafsson - Huorasatu

Itse lahjoin itseäni:

David Nicholls - Sinä päivänä

Ja poikaystävää lahjottiin:

Mike Pohjola - Ihmisen poika

Tällaisia mukavuuksia siis ilmestyi meidän kirjahyllyyn tänä jouluna! Ensimmäisenä päädyin lukemaan Huorasatua ja olenkin sitä tässä nyt kaiken laiskottelun keskellä lukenut harppauksin eteenpäin. Eiköhän siitä aika pian tunnelmia tule tännekin.

Ps. Ihanaa huomata, että miten paljon ajatuksia ja mietteitä edellisen postauksen aihe herätti myös muissa kuin minussa. Kiitos kaikille kommentoijille ja edelleen saa jakaa ajatuksiaan aiheen tiimoilta

4 kommenttia:

  1. Minullakin oli yhtenä toiveena tuo Sinä päivänä, mutta tontut eivät ilmeisesti osanneet sitä ostaa. Noh, kyllä se joskus polulleni vielä osuu...

    VastaaPoista
  2. Minun tontut muistivat minua sen verran muilla kivoilla jutuilla, että tämä oli jäänyt. Mutta ei se haittaa, kun pitäähän sitä itsekin itselleen jotain ostaa lahjaksi ;)

    VastaaPoista
  3. Kiva, että sait Sinä päivänä -kirjan - vaikka itse ostettunakin! Minä en ennättänyt ostaa itselleni mitään joululahjaa, mutta taidan tässä lähipäivinä lähteä antikvariaattikierrokselle :D

    Ihmisen poika on kiinnostanut minua jo jonkin aikaa. Voi olla aika erikoinen!

    VastaaPoista
  4. Kun luin Ihmisen pojan takakannen, niin ensimmäisenä mieleeni tuli Irvingin Ystäväni Owen Meany! :D Pakko siis varmaan lukea.

    Minä ostan niin harvoin itselleni kirjoja täyshintaisena, saati edes kirjakaupasta, että ajattelin nyt kerrankin ostaa =) Mutta antikvariaattikierros kuulostaa hyvältä!

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi!

Kommenttisi tulee näkyviin heti hyväksymisen jälkeen. Kommentien hyväksyntä on käytössäni roskapostin estämiseksi. Pyrin vastaamaan kommentteihin mahdollisimman nopeasti.