torstai 9. helmikuuta 2012

Synttäriviikko: kirjakysely!

Synttäriviikon viihdykkeenä Annilta pongattu kirjakysely! Tässä on tarkoitus vastata kysymyksiin oman hyllyn teosten nimillä. Tehkää tekin, jotka ette ole vielä tehneet. 

1. Mikä on sukupuolesi?
- Pikku naisia, Louisa M. Alcott

2. Kuvaile itseäsi
- Maagista ajattelua, Augusten Burroughs (viittaa eräiden mielestä mielenkiintoiseen tapaani ajatella)

3. Kuvaile (sinua ja) puolisoasi (tai parasta ystävääsi)
- Uskollinen ystävänne, Jane Austen

4.Kuinka Voit?
- Mummo, Anni Nykänen (kuvaa tämän hetkistä kuntoa ja "olen tulossa kipeäksi" - oloa)

5. Kuvaile nykyistä asuinpaikkaasi
- Humiseva harju, Emily Brönte

6. Mihin haluaisit matkustaa?
- Paluu viidakkoon, Sabine Kuegler

7. Mikä on lempivärisi?
- Purppuranpunainen hibiskus, Chimamanda Ngozi Adichie

8. Millainen sää on nyt?- (Artemis Fowl:) Tehtävä pohjoisessa, Eoin Colfer

9. Mikä on mielestäsi paras vuorokauden aika?
- Tuhat loistavaa aurinkoa, Khaled Hossein

10. Jos elämäsi olisi TV-ohjelma, mikä sen nimi olisi?
- Eat, Pray, Love - Omaa tietä etsimässä, Elisabeth Gilbert

11. Mitä elämä sinulle merkitsee?
- Ennen kuin kuolen, Jenny Downham

12. Millainen parisuhteesi on?
- Rakkauden historia, Nicole Krauss

13. Päivän mietelause
- Mistään kotosin, Marjaneh Bakhtiari

14. Minkä neuvon haluaisit antaa?
- Eläinten syömisestä, Jonathan Safran Foer

15. Miten haluaisit kuolla?
- Sovitus, Ian McEwan

16. Mottosi?
-This book will save your life, A. M. Homes


Synttäriviikko ei nyt ihan mene nappiin, kun tänään piti juhlistaa poikaystävän synttäreitä, mutta poloinen on kovassa kuumeessa ja itsellä on sellainen olo, että minä olen sitten seuraavaksi potemassa. (Kun molemmat tekee töitä, jossa ollaan koko ajan tekemisissä useiden muiden ihmisten kanssa, niin tätä se sitten on... kannetaan vuorotellen sairauksia kotiin.)

4 kommenttia:

  1. ÄÄ mä olisin halunnut vastata 7. kohtaan saman kirjan, mutta mulla oli tarjolla vain keltaista, mustaa, sinistä ja valkoista. -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä juuri mietin, että mulla ei taida olla muuta väriä hyllyssä... ainakaan tossa olkkarin hyllyssä. Ei silti, kaikki punaisen sävyt ovat mun lemppareita!

      Poista
  2. Kysely lähti kiertämään, minä tein ja kysely jatkui minultakin vielä eteenpäin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin kiva! Pitääkin vilkaista sinun vastaukset pian!

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi!

Kommenttisi tulee näkyviin heti hyväksymisen jälkeen. Kommentien hyväksyntä on käytössäni roskapostin estämiseksi. Pyrin vastaamaan kommentteihin mahdollisimman nopeasti.