sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

New Books & Follow Me !





♥ Carol Shields - Tavallisia ihmeitä (6,90)
♥ Kate Morton - Paluu Rivertoniin (12,90)
♥ Mueril Barbery - Siilin eleganssi (3,90)
♥ Michael Cunnigham - Tunnit (3,90)
♥ Jhumpa Lahiri - Tämä siunatti koti (3,90)


Palasin äsken kotiin keltaisen paperikassin kera, vaikka parhaani yritin vältellä noita hullutuksia tuolla keskustassa. Mutta kun yhdistetään sanat "halpa" ja "kirja" niin minä olen mennyttä. Vaikka suuri osa onkin enemmän muka halpaa kuin oikeasti halpaa. Yllä kuitenkin minun saaliini, johon itse olen kovasti tyytyväinen. Mitäs te tykkäilette? Ja sanokaa nyt, että joku muukin on mennyt haksahtamaan!

Mutta nyt taidan painua takaisin ulos, sillä siellä on aivan huippu sää! Vihdoinkin kevät, ah! Menkää tekin ulos ja nauttikaa!

21 kommenttia:

  1. Oo, hienoja löytöjä! Paluu Rivertoniin löytyy omasta hyllystä, vielä lukemattomana, ja Tunnit on lukulistalla. Siilin eleganssi kiinnostaa myös hieman.

    Ja ei, minä en ole mennyt haksahtamaan! En edes ole käynyt koko Hullareilla, kun ei siellä mitään niin mielenkiintoista ollut kuvastoa plärätessäni ja ei sen puoleen ole ylimääräistä rahaakaan :D

    Minäkin olen pohtinut tuota reuna-asiaa kuvissa, mutten ole vielä keksinyt ratkaisua. Täytyypä alkaa vähän googlettaan jos löytäisin sattumalta jotain.

    Täälläkin jopa näyttäis kirkastuvan, mutta keväästä ei todellakaan voi vielä puhua yyh ;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei minuakaan nuo hullut päivät kiinnosta yhtään muuten, mutta tuo kirjaosasto on aina ihan jännä katsastaa. Täällä olisi ollut vaikka mitä! Mutta kun minullakaan ei nyt satu rahaa ihan hulluna olemaan, niin päädyin sitten näihin vain :)

      Täällä on ihan jotain +15 astetta varjossa! Ihan tuli kuuma kun äsken kauppakassien kanssa talsittiin kotiin, vaikka olin valinnut jo muutenkin suht kevyet vaatteet! :)

      Ja pitää varmaan myöskin alkaa vähän koluamaan nettiä, josko ratkaisu löytyisi. Vinkkaa jos keksit keinot saada ne pois!

      Poista
  2. Hahha, uskomaton tuuri, löysin nimittäin heti ensimmäisellä googletuksella ja vieläpä ekasta linkistä ohjeen:

    http://www.southernspeakers.net/2011/03/remove-blogger-picture-shadow-and.html

    Tämä toimi, testasin jo omaan blogiini :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jes! Ja kiitti vinkistä hei! :)

      Poista
    2. Tämä apunen lähti miullakin käyttöön. :D

      Poista
  3. Siilin eleganssi on kirjakaupoissa useammankin kerran pyörinyt kädessä, mutta en silti ole sitä koskaan kotiin asti vienyt! Tunnitkin pitäisi joskus saada luetuksi, elokuvan olen nähnyt ja pidin siitä kyllä paljon!

    Jaa, pitäisköhän vaan pakata kamat ja muuttaa Turkuun. Täällä Pohjanmaalla on tällainen +5 ja ihan harmaata, kohta varmaan sataa! Eli pysyttelen vielä suosiolla neljän seinän sisällä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen monesti meinannut tuon Siilin eleganssin myöskin ostaa, mutta aina ollut sen verran kirvelevä hinta, että jättänyt ostamatta, mutta nyt oli sen verran kiva hinta, että pakko oli ostaa!

      Muuta tänne! Täällä on ollut parhaillaan 17 astetta!!

      Poista
  4. Paluu Rivertoniin ja Tunnit ovat molemmat lukulistallani. Siilin eleganssin luin juuri hetki sitten, tykkäsin kyllä! Blogissani on arviota, jos kiinnostaa :)

    Olin muuten todella ylpeä itsestäni, kun selvisin tänään monestakin kirjakaupasta ulos ilman että ostin mitään! Siellä oli paljon pokkareita alennuksessa, yleensä viimeistään silloin sorrun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikähän siinä on, että nimenomaan pokkareiden kohdalla meinaa sortua helpommin kuin muiden alennusten kohdalla? :D Jotenkin kovakantisia tulee harkittua kauemmin kuin pokkareita. HMM! Ehkä se on se pieni koko. Ne saa aina kätkettyä jonnekin.

      Pitää käydä kurkkimassa sinun arviotasi! :)

      Poista
  5. Hauska; olen lukenut ostoksistani kaikki paitsi Siilin eleganssin (Tavallisia ihmeitä ja Tunnit löytyy omasta hyllystä) ja sekin on käväissyt kirjastosta lainassa mutta jäi sillä erää kesken. Hienoja löytöjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonni! :)

      Minä olen juuri tällainen lukija, joka lukee aina kaiken ihan jälkijunassa, mutta eipä se, hyvä kirjahan ei vanhene koskaan :)

      Poista
  6. Ooh, kivoja löytöjä! Varsinkin Paluu Rivertoniin ja Tunnit, jotka ovat lukulistallani. Mua on houkuttanut käydä tuossa lähellä olevassa kirjakaupassa ostoksilla, sillä siinä on ikkunassa just kaikki alekirjat ja sielä oli ainakin Piiat, jota jäin eilen lenkillä katselemaan kaipaavasti. :D

    Täällä Savon suunnallakin on aivan mielettömän ihana ilma. Koiran kanssa ollaan ulkoiltu paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paluu Rivertoniin lähti mukaan heti kun vain alennustarran sen kannessa näin :D Sen verran kauan tämän lukemista odotellut.

      Minäkin olen käynyt tänään jopa kahdesti ulkona, ja heittäytynyt niin villiksi, että syönyt jopa bagelin puistossa! :D

      Poista
  7. Pohdin iteskin Mortonin kirjan ostoa, mutta päädyin kuitenkin Austerin Sunset Parkiin ja Little Been tarinaan.. Plus pieneen määrään pokkareita... Heh..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin pohdin Austeria ja Little Beetä, mutta Morton vei voiton tällä kertaa, kun sen lukemista olen eniten odottanut :)

      Mitä pokkareita sinä ostit?

      Poista
    2. Voiei, no nyt kun kysyit....Roald Dahlin jännityskertomuksia (rakkaani, kyyhkyläiseni tms), Siilin eleganssin mun frendille, Linda Olssonin Laulaisin sinulle lempeitä lauluja, Ahernin Mitä huominen tuo tullessaan, Naisten etsivätoimisto nro 1, Verdonin Numeropeli... :P

      Poista
    3. Minäkin harkitsin tuota Olssonia, mutta olen kerran yrittänyt häntä lukea, enkä päässyt alkua pidemmälle. Mutta hyviä löytöjä!

      Poista
  8. Minä ohitin tyynenrauhallisesti koko kaupan hullutuksineen ;) Muutenkin kirjaostokset ovat olleet aika lailla jäissä, paitsi kirjan ja ruusun päivän kunniaksi tein kokoelmantäydennystilauksen (1 kpl!) ja tietysti kotiutan samalla sen Kyrön kirjan ja ruusun päivän erikoisen, mikäli nettikaupan varasto sen sallii ;)

    Siilin eleganssi valikoitui viime vuoden kesälukemistooni, mutta odottaa edelleen lukemistaan... Muutkin kirjahankintasi ovat kiinnostavia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kyllä menin ihan tarkoituksella eilen katsomaan ne kirja-alet. Mutta kaikki muut kierin kaukaa :D

      Siilin eleganssia on sen verran kehuttu, että odotan sitä kyllä ihan innolla :)

      Poista
  9. Miksi minulle ei ikinä voi käydä noin;-)

    Siinäpä vielä Shields, jota en ole lukenut...

    Annoin Rivertonini johonkin arvontaani, mutta en voinut elää ilman: Ostin uuden normaalilla hinnalla.

    Laatukin voi olla edullista.

    VastaaPoista
  10. Joskus on kyllä kiva tehdä tällasia löytöjä :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi!

Kommenttisi tulee näkyviin heti hyväksymisen jälkeen. Kommentien hyväksyntä on käytössäni roskapostin estämiseksi. Pyrin vastaamaan kommentteihin mahdollisimman nopeasti.