torstai 31. toukokuuta 2012

Toukokuun luettuja


(Kuvan olen ottanut itse Turussa.)


On tullut aika toukokuun viimeisen, joka blogissa tarkoittaa summata yhteen kuukauden luetut (no eipä ole paljon summailtavaa...) ja näin muuten elämässäni se tarkoittaa sitä, että viimeinen työpäivä on toistaiseksi ohi ja ainakin tällä hetkellä tiedossa on pelkkää lomailua kesän yli. Jei!

Toukokuu oli todella kiireinen, stressaava ja väsähtänyt kuukausi minun kohdallani. Tämä kyllä näkyy myös luettujen kirjojen määrässä tai oikeastaan luettujen kirjojen sivumäärässä. Toukokuussa minä nimittäin ehdin lukea:

♥ Michael Cunningham - Tunnit 
Elina Hirvonen - Että hän muistaisi saman
♥ Hans Herlin - Rakastava ei unohda
♥ Joyce Carol Oates - Kosto: rakkaustarina

♥ Jhumpa Lahiri - Tämä siunattu koti

Cunningham ja Oates vakuuttivat, mutta muuten ei kyllä mitenkään parhaimmasta päästä kirjoja tullut luettua. Ehkä kesäkuu on antoisampi! Tällä hetkellä minulla on edelleen kesken Carol Shieldsin Tavallisia ihmeitä. Olen nyt saanut sitä noin 200 sivua luettua, mutta hiljaa hyvä tulee. 

Hyvää loppuviikkoa kaikille ja toivottavasti tekin pääsette kesällä lomailemaan!


3 kommenttia:

  1. Tunnit ja Kosto: Rakkaustarina ovatkin minun mielestäni tuossa listassa kovimmat ja tyydyttävät vaativimmankin lukijan maun.

    Hieno kuva. Luulin, että se on poimittu vaikka Weheartit -sivustolta;-)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi!

Kommenttisi tulee näkyviin heti hyväksymisen jälkeen. Kommentien hyväksyntä on käytössäni roskapostin estämiseksi. Pyrin vastaamaan kommentteihin mahdollisimman nopeasti.