lauantai 15. syyskuuta 2012

Hupsista keikkaa...


En tiedä mitä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä, mutta tänään päivittäessä blogiani huomasin, että bannerini oli hävinnyt. Tilalla oli vain valkoinen laatikko. Yritin lisätä kuvan uudelleen, mutta se heitti vaan erroria kehiin. Yritin lisätä kuvan uudelleen nettiinkin kokonaan (eri nimelläkin ja muodolla ja ties millä), mutta en saanut vastapalkaksi kuin errorin. Tiedä sitten onko vika bloggerissa, photobucketissa vai minussa, mutta yli tunnin tätä pähkäiltyäni en ole vielä ratkaissut ongelmaa.

Tarkoitukseni olikin vaihtaa ulkoasua, mutta en ollut suunnitelleeni tekeväni sitä TÄNÄÄN. Eihän mulla ole vielä valmiina mitään, kuin korkeintaan pääni sisällä. Joten pahoittelut tästä väliaikaisesta ulkoasusta, ei tämä ihan tällaiseksi jää. Yritän jossain välissä joko saada sen vanhan kuvan takaisin tai kehitellä uuden, mutta tällä hetkellä ei ole aikaa ja saa nähdä, koska sitä aikaa taas on.

Tulin nyt vain sanomaan, kun ainakin omaan silmään tämä näyttää niin oudolta, että ei hätiä mitiä, jotain minä tälle vielä teen. 

Arvatkaa muuten kuka on taas ollut sairaana? JEP. Ja arvatkaapa kuka on ollut sairaana töissä? JEP. Ja arvatkaa kenellä puhkesi pyörän kumi maanantaina aamun sarastaessa työmatkalla? JEP, tuli vähän kiire töihin. Ja arvatkaa kenellä katkesi keskiviikkona avain varapyörän lukkoon työpaikalla? JEP, pelkäsin koko päivän, että se varastetaan. Avain siis katkesi, ennen kuin ehdin saada pyörän lukkoon. Että ei mikään paras viikko ole takana, nyt pidän sormia ristissä ja rastissa ja peukkua ylhäällä ja ties mitä, jotta nämä epäonnisuudet voisivat jo hetkeksi loppua.

Hauskaa viikonloppua kaikille!


4 kommenttia:

  1. Johan on sattumuksia sattunut sinun kohdallesi! Täytyy kyllä sanoa, etten ole katellinen sinun viikollesi :/ Blogin ulkonäön muuttaminen on yllättävän stressaavaa, ainakin minun kohdallani, kun en mistään mitään varsinaisesti tiedä..

    Minäkin pidän sormet ristissä sekä rastissa ja toivon sinulle hohdokkaampaa loppuviikkoa. :) Paranemisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä tässä on tullut pohdittua, että mitähän väärää olen tälle maailmalle tehnyt kun se näin kohtelee...

      Kiitos :)

      Poista
  2. Minä en huomaa blogisi ulkonäössä mitään outoa, mutta onhan se raivostuttavaa, kun jotain noin vain katoaa. Itse olen joskus kaivannut jotain ohjepalstaa, jossa voisi kysyä neuvoa blogiongelmissa.

    Toivottavasti ensi viikko menee sinulla paremmin. Onpa sinulle sattunut paljon vastoinkäymisiä.Saitko mitenkään sen avaimen pois vai jäikö se lukkoon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän tämä nyt sinänsä varmaan "outo" ole, mutta ennen minulla oli tosiaan yläbannerissa iso kuva kirjakasasta, ja nyt pelkkä teksti.

      Joskus on huonompia viikkoja näköjään ja en ole vielä kokeillut ottaa avaimen palaa pois. Ajattelin, että joku minua taitavampi voisi kokeilla... minun tuurillani onnistun vielä tuhoamaan muutakin yrittäessäni.

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi!

Kommenttisi tulee näkyviin heti hyväksymisen jälkeen. Kommentien hyväksyntä on käytössäni roskapostin estämiseksi. Pyrin vastaamaan kommentteihin mahdollisimman nopeasti.