lauantai 31. elokuuta 2013

Elokuun luetut & lukemattomat hankinnat



Elokuu, minun kuukauteni, on nyt lopuillaan. Elokuussa hyvästelin maaseudun, kävin vielä nauttimassa saaristossa, ja totuttauduin kaupunkiin. Elokuu on ollut ihan hyvä. Lämmin ja kirjaisakin. Olen ehtinyt lukea mukavasti ja blogissa onkin ollut vähän vilkkaampaa hiljaisemman kesän jälkeen. Talveenkin on jo varauduttu muutamin hankinnoin ja oma hylly suorastaan pullistelee lukemattomia teoksia tällä hetkellä. Mutta vielä ei ole talvi, vaan elokuu ja nyt aika kerrata kuukauden kirjat.



Elokuussa olen lukenut:

Anne Swärd: Kesällä kerran
Robert James Waller: Hiljaiset sillat
M.L. Stedman: Valo valtameren yllä
Mats-Eric Nilsson: Aitoa ruokaa 
Eve Hietamies: Yösyöttö (arvio tulossa)


Lisäksi olen kirjoittanut 10 eniten himoitsemastani kirjasta, kuudesta viimeksi kesken jääneestä kirjasta sekä 10 viimeksi ostamastani kirjasta. Elokuu on ollut kirjahankintojen suhtaan tosiaan runsas. Viimeksi ostamieni listasta näkee mitä kaikkea onkaan tullut hankittua (joskin lista kaipaisi jo päivitystä ainakin yhden kirjan verran).

Elokuussa aloin lukea myös Anna Kareninaa kimpassa parin tuttavani kanssa. Aika mukavasti ollaan saatu sitä luettua eteenpäin. Kareninan rinnalla luen kuitenkin muitakin kirjoja. 

Ihanaa elokuun viimeistä päivää kaikille! Minä aion vaihtaa kuukaudesta toiseen tällä kertaa juhlien ystävieni kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi!

Kommenttisi tulee näkyviin heti hyväksymisen jälkeen. Kommentien hyväksyntä on käytössäni roskapostin estämiseksi. Pyrin vastaamaan kommentteihin mahdollisimman nopeasti.